欢迎来到 Daniel's dairy, 希望你快乐每一天!
Welcome to Daniel's dairy, hope that you enjoy while reading my dairy.

On 2 of September 1989, a boy who was given name Daniel Yii had come to this world. He is born in a town called Sibu ... ...

什么是价值?只要你认为它/他/她对你是有意义的,那就是价值。

I am recording all the processes of my life through this blog ... I hope that my experience might benefit "YOU"!

Thursday, February 17, 2011

恋上设计新颖,颇有气氛的餐厅!

元宵节的晚餐,
Padi 成了用餐的选择,
餐厅设计优等,
气氛良好,
食物不错。

这样的餐厅,
在这座城市比比皆是。

但,
与陈旧的咖啡店相比,
消费往往高出许多。

我恋上的,
不是他的食物,
而是一种氛围。

它给我的舒服,
令我放松,
那就是价值!

虽然,
事实上,
我的能力有限。

但,
有一天,
我相信我可以达到那个层次。

而且,
那个时候,
咖啡店,夜市再已不是我的选择。

No comments:

Post a Comment