欢迎来到 Daniel's dairy, 希望你快乐每一天!
Welcome to Daniel's dairy, hope that you enjoy while reading my dairy.

On 2 of September 1989, a boy who was given name Daniel Yii had come to this world. He is born in a town called Sibu ... ...

什么是价值?只要你认为它/他/她对你是有意义的,那就是价值。

I am recording all the processes of my life through this blog ... I hope that my experience might benefit "YOU"!

Friday, February 18, 2011

朋友!

从小,
我是个很内向的小朋友。

但是,
一直到现在,
总有一些朋友在我的身边。

我承认,
我是条孤癖虫,
重来不会主动关心朋友,
或者联络他们。

也可以说,
我是个不懂得珍惜的一个另类。

还好,
在不同的生活环境下,
都有些主动的朋友。。。 。。。

 朋友,
之所以重要,
得归宿到心灵上的那个层次。

朋友,
也值得学习,
让我看到不同人及是非。

人,
若是没了朋友,
还是可以生活,
只是活得不快乐。

有时,
朋友间发生了,
意见不和,
性格不合的问题。

这没有对与错。
只因人有千万种,
你们既然遇到了,
那就是缘分!

1 comment: